wtorek, 22 kwietnia 2014

Zapomniałam dodać ( Animibox + małe zakupy ;D ) xD

Zapomniałam dodać :
 Kazałam wam dodać 3 komy i za to dam wam recenzję , za drugie 3 będzie filmik testowy ale postanowiłam to urozmaicić :) A więc będzie tak samo ale za jeszcze trecie 3 komy pokażę co jest w środku ,,zakrytych,, produktów ( jakieś opakowanie , folia itp. ) . Bardzo się ucieszę z tych 9 komów , ale piszcie co najbardziej chcecie czy pokaazanie czy film itd. Bądźe aktywi a obecuję wam konek ! Piszcie Propozycję na temat i co ma być na nagrody :) Ja chyba nam założę FANPAGE ;pp Papapapap ;p Jutro skoczę zobaczyć jak wam idzie ;p Aaa i z tymi komami macie czas do pt. , być może zmienię termin ale wtedy na bank wam powiem ;D Papa :* Pozdraawiam was z Blanuśką <3

3 komentarze:

  1. Piszcie jakie produkty najpierw mam opisać ;p Potem zrobię głosowanko ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym poprosiła recenzję piłki ażurowej.
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok ;DD Zamówienie przyjęte ;D Zobaczę co inni na to ale i tak ją w końcu zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń